Τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης μεταξύ Bachelor και Big Brother – Newsbeast

Τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης μεταξύ Bachelor και Big Brother – Newsbeast


Με τις «Άγριες Μέλισσες» να απουσιάζουν, η μάχη της τηλεθέασης το βράδυ της Παρασκευής απέκτησε νέο ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Bacherlor κέρδισε στη σύγκρουση των reality, καθώς είχε μέσο όρο 17,8% στο δυναμικό κοινό, που το έφερε στην πρώτη θέση, και 16,1% στο γενικό σύνολο.

Αντίθετα, το Big Brother βρέθηκε πιο χαμηλά, με 13,8% στο δυναμικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο.

Πάντως, σημαντική ήταν η παρουσία της εκπομπής «Φως στο Τούνελ», καθώς στο γενικό σύνολο βρέθηκε στην κορυφή με με 18,6%, ενώ στο δυναμικό βρέθηκε ήταν δεύτερη με 14,8%.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Bachelor – 17,8%

Φως στο Τούνελ – 14,8%

Big Brother – 13,8%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,3%

Το Καφέ της Χαράς – 12,3%

Ήλιος – 11,8%

Χιούστον το λύσαμε – 11,6%

Έλα στη θέση μου – 11,1%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,8%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,2%

Προσωπικά – 3,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Φως στο Τούνελ – 18,6%

Ήλιος – 16,3%

The Bachelor – 16,1%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7%

Το Καφέ της Χαράς – 15,1%

Big Brother – 13,2%

Έλα στη θέση μου – 12%

Χιούστον το λύσαμε – 10,6%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 10%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 9,8%

Προσωπικά – 3%

* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *