Υγεία

Τελικά είναι πολύ ΚΑΚΟ να κοιμάσαι με… άδειο στομάχι;

Τελικά είναι πολύ ΚΑΚΟ να κοιμάσαι με… άδειο στομάχι;

Τελικά, πόσο κακό σου κάνει να κοιμάσαι με… άδειο στομάχι; Τελείωσες το βραδινό σου πριν 2 ώρες.

Ας πούμε πως έφαγες από τις 8 (όπως δηλαδή είναι το σωστό) και η ώρα έχει πάει 10. Φυσικά, και δεν μπορείς να κλείσεις μάτι και όσο περνούν οι ώρες τόσο πιο πολύ σκέφτεσαι την πείνα σου.

Εσύ, όμως, επειδή προσπαθείς να χάσεις και μερικά κιλάκια κοιμάσαι με άδειο στομάχι.

Κι ας γουργουρίζει, κι ας θέλεις απεγνωσμένα να τρέξεις προς το ψυγείο και να φας ό,τι βρεις μπροστά σου. Τελικά, όμως, είναι πιο σωστό να “τσιμπήσεις” κάτι ή να αφήσεις το στομάχι σου να υποφέρει;

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, Stephanie Clarke και Willow Jarosh , δεν υπάρχει μια ασπρόμαυρη απάντηση σε αυτό το ερώτημα καθώς εξαρτάται απ’ τις προσωπικές σου συνήθειες και τους υγιείς στόχους σου. Και είναι και αυτή η πείνα που μας πιάνει το βράδυ…

Αλλά εσύ επιμένεις και ρωτάς “μα δεν πρέπει αν πεινάς τα βράδια αν θέλεις να χάσεις κιλά;”.  Και σ’ αυτό το σημείο οι διατροφολόγοι σου ξεκαθαρίζουν πως είναι μύθος ότι αν τρως αργά τη νύχτα κερδίζες βάρος! Όσο δεν υπερβαίνεις τις θερμιδικές σου ανάγκες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, δεν επηρεάζεται ο αριθμός στη ζυγαριά! Έτσι, δεν υπάρχει λόγος να πας για ύπνο με άδειο στομάχι.

Αυτό φυσικά, δεν σου δίνει το “πράσινο” φως να φας μέχρι να “σκάσεις” πριν πας για ύπνο. Άλλωστε αν φας υπερβολικά πολύ το βράδυ η δυσπεψία και ο πόνος θα κάνει πιο δύσκολο τον ύπνο σου, το πρωί μπορεί αν ξυπνήσεις φουσκωμένος και να παραλείψεις το πρωινό σου πράγματα που επηρεάζει τον μεταβολισμό και είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις. Είναι αλυσίδα!

Απ’ την άλλη δεν θέλεις να λιμοκτονήσεις όταν πας για ύπνο γιατί θα έχεις το μυαλό σου στο στομάχι και στο μπολ με το παγωτό που έχεις στο ψυγείο και δεν θα κλείσεις μάτι! Όλα με μέτρο! Αν πεινάσεις μια με δύο ώρες πριν το ύπνο, φάε λίγο περισσότερο απ’ το τελευταίο σου γεύμα.

Παράλληλα, βεβαιώσου ότι έχεις ένα ισορροπημένο γεύμα που περιλαμβάνει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες,ίνες, υγιές λίπος και πολλά λαχανικά.

Και όλα αυτά για να μην μετράς μπουκιές αντί για προβατάκια… ipop.gr

About the Author